РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287719<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Біловодська О. А. 
Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2010. - 332 c. - Бібліогр.: 36 назв - укp.

Розглянуто сутність, зміст і завдання маркетингового менеджменту. Розкрито особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингового менеджменту й процесу управління маркетингом підприємства. Увагу приділено створенню маркетингових організаційних структур на підприємстві, принципам і етапам маркетингового стратегічного планування, маркетинговим програмам, видам корпоративних стратегій, порядку розробки маркетингових оперативних планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747964 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського