Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287720<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мікловда В. П. Маркетинговий потенціал регіону: проблеми та шляхи їх подолання : монографія / В. П. Мікловда, Н. Ю. Кубіній, О. В. Щелкунова, Ф. Ф. Шандор, О. Д. Коваль; Ужгород. нац. ун-т, Мукачів. держ. ун-т. - Ужгород : Ліра, 2009. - 207 c. - Бібліогр.: 174 назв. - укp.Висвітлено теоретичні засади формування та використання маркетингового потенціалу (МП) як фактора підвищення конкурентоспроможності території. Визначено місце регіонального маркетингу в системі потенціалу області. Розкрито переваги кластера як сучасної організаційної форми креативної складової МП регіону. Оцінено вплив МП на рівень конкурентоспроможності Закарпаття. Проведено декомпозицію цілей стратегічного розвитку даного регіону та показано можливості застосування програмно-цільового методу планування його МП. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЗАК)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА735683 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|