Лилик І. В. Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи : практикум / І. В. Лилик, О. В. Кудирко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2010. - 262 c. - Бібліогр.: с. 259-261 . - укp.Подано детальну характеристику сфери маркетингових досліджень в Україні. Наведено методики проведення маркетингових досліджень за різними напрямами: тестування, моніторинг, цінові дослідження, аудит роздрібної торгівлі, дослідження персоналу, задоволеності споживача, On-line дослідження, етнографічні, а також маркетингові дослідження у сфері В2В. Методики подано у виглядій 30-ти кейсів, які висвітлюють механізм вирішення маркетингових завдань на практиці та спрямовані на те, щоб на конкретних прикладах показати, як саме проводяться дослідження. Наведено також довідкову інформацію щодо дослідних компаній, кейси яких подані у практичній частині даного посібника. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-5 + У9(4КР)290-211.1 я73-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА748511 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|