Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287726<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетингові дослідження : конспект лекцій для студ. ден. та заоч. форм навчання за спец. "Маркетинг" та "Інтелектуальна власність" / уклад.: Л. С. Ларка, А. В. Ларка; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х. : НТУ "ХПІ", 2012. - 88 c. - Бібліогр.: с. 86. - укp.Розкрито роль маркетингових досліджень (МД) в діяльності підприємства, надано їх класифікацію, а також класифікацію інформації в МД. Визначено підходи до організації роботи із постачальниками маркетингової інформації. Наведено алгоритм процесу збору й інтерпретації даних. Описано структуру та процес МД. Розглянуто методи збирання первинної інформації, а також питання визначення місткості ринку та його сегментів і проведення прогнозних досліджень збуту. Проведено дослідження конкурентного середовища та поведінки споживачів. Увагу приділено МД внутрішнього середовища підприємства та дослідженням брендів. Надано характеристику та класифікацію послуг. Розглянуто МД в цій сфері. Надано відомості про програмні продукти та їх використання в МД. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-2 + У9(4УКР)290-211.1 я73-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА748364 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|