РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287726<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетингові дослідження : конспект лекцій для студ. ден. та заоч. форм навчання за спец. "Маркетинг" та "Інтелектуальна власність" / уклад.: Л. С. Ларка, А. В. Ларка; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х. : НТУ "ХПІ", 2012. - 88 c. - Бібліогр.: с. 86. - укp.

Розкрито роль маркетингових досліджень (МД) в діяльності підприємства, надано їх класифікацію, а також класифікацію інформації в МД. Визначено підходи до організації роботи із постачальниками маркетингової інформації. Наведено алгоритм процесу збору й інтерпретації даних. Описано структуру та процес МД. Розглянуто методи збирання первинної інформації, а також питання визначення місткості ринку та його сегментів і проведення прогнозних досліджень збуту. Проведено дослідження конкурентного середовища та поведінки споживачів. Увагу приділено МД внутрішнього середовища підприємства та дослідженням брендів. Надано характеристику та класифікацію послуг. Розглянуто МД в цій сфері. Надано відомості про програмні продукти та їх використання в МД.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-2 + У9(4УКР)290-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748364 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського