Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287730<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Окландер М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки : монографія / М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан; ред.: Н. Я. Рихтік. - О. : Астропринт, 2011. - 232 c. - Бібліогр.: 207 назв. - укp.Висвітлено теоретичні положення та методико-практичні рекомендації щодо маркетингової комунікативної діяльності підприємств метизної підгалузі. Розкрито особливості маркетингових комунікацій (МК) за умов інформаційної економіки та з урахуванням специфіки підгалузі на підставі використання методів маркетингового та статистичного аналізу. Доведено доцільність використання віртуального простору для підвищення ефективності МК, висвітлено комунікативну діяльність в контексті інтеграції реального та інтернет-простору. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-211.1 ф121
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА741823 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|