РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287730<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Окландер М. А. 
Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки : монографія / М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан; ред.: Н. Я. Рихтік. - О. : Астропринт, 2011. - 232 c. - Бібліогр.: 207 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні положення та методико-практичні рекомендації щодо маркетингової комунікативної діяльності підприємств метизної підгалузі. Розкрито особливості маркетингових комунікацій (МК) за умов інформаційної економіки та з урахуванням специфіки підгалузі на підставі використання методів маркетингового та статистичного аналізу. Доведено доцільність використання віртуального простору для підвищення ефективності МК, висвітлено комунікативну діяльність в контексті інтеграції реального та інтернет-простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-211.1 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741823 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського