РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287731<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сай Д. В. 
Маркетингові стратегії підприємств на фармацевтичному ринку : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. В. Сай; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Доведено, що стратегії фармацевтичних підприємств мають передбачати багатоаспектність, консеквентність і виявлятися у логічному виокремленні сегментів (лікарів, фармацевтів, споживачів) для рецептурних і безрецептурних фармацевтичних продуктів. Визначено, що конститутивними компонентами процесу формування маркетингових стратегій є сегментування, таргетування, позиціонування в межах дезидератів соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу. Удосконалено методичний підхід оцінки зв'язку сегментування, таргетування, позиціонування та формування конкурентних маркетингових стратегій підприємств на основі використання методу рейтингової оцінки сегментів. Запропоновано процедуру, яка на відміну від існуючих, передбачає використання інтерактивного дослідження вибіркової сукупності незалежних фахівців. Встановлено, що найбільш сутнісними чинниками успіху фармацевтичного підприємства та його товару на ринку є: виробництво та продаж продуктів, які відповідають європейським стандартам, висока якість, ефективність яких доведена довгостроковими медичними дослідженнями, висококваліфіковані медичні представники, використання оптимальних методів просування товару. Запропоновано уведення трейд-маркетингу для впроваджування стратегій маркетингу за сучасних умов зростаючої конкуренції з боку вітчизняних і закордонних підприємств і розроблено систему формування функцій та бюджету даного структурного підрозділу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375872 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського