Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287733<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Ларіна Я. С. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Я. С. Ларіна; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2010. - 36 c. - укp.Визначено методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства та методичні підходи щодо оцінювання економічної ефективності її застосування. Досліджено особливості формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору в контексті перехідної парадигми. Проаналізовано сучасний стан розвитку підприємств аграрного сектору різної спеціалізації та масштабів діяльності. Встановлено вплив чинників зовнішнього середовища на вибір стратегії маркетингу. Розроблено економіко-статистичну модель визначення ефективності реалізації маркетингової стратегії залежно від організаційної та ринкової готовності підприємства. Висвітлено механізми реалізації стратегій та систему заходів впровадження стратегічного маркетингу на мікро-, мезо- та макрорівнях. Запропоновано шляхи підвищення ефективності імплементації маркетингових стратегій з урахуванням пріоритетів державної політики в аграрній сфері. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА377944 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|