Тараненко І. В. Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації : монографія / І. В. Тараненко, О. В. Дашевська, Д. Ю. Ляшко, М. М. Фесун, Л. В. Ткаченко; ред.: І. В. Тараненко; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2010. - 304 c. - укp.Висвітлено проблеми формування маркетингових стратегій розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем мікро-, мезо-, макрорівнів: домогосподарств, підприємств, транснаціональних компаній, регіонів, національної економічної системи за умов глобалізації. Проаналізовано вплив інформаційного середовища на формування стратегій розвитку підприємств і регіонів. Розглянуто методологічні аспекти оцінки й управління конкурентоспроможністю підприємств. Досліджено особливості розробки стратегії конкурентоспроможного розвитку України за умов формування глобальної економічної системи. Освещены проблемы формирования маркетинговых стратегий развития и конкурентоспособности социально-экономических систем микро-, мезо-, макроуровней: домохозяйств, предприятий, транснациональных компаний, регионов, национальной экономической системы в условиях глобализации. Проанализировано влияние информационной среды на формирование стратегий развития предприятий и регионов. Рассмотрены методологические аспекты оценки и управления конкурентоспособностью предприятий. Исследованы особенности разработки стратегии конкурентоспособного развития Украины в условиях формирования глобальной экономической системы. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 + У9(4УКР)290-13
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА730719 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|