Одрехівський М. В. Маркетингово-орієнтоване управління рекреаційними інноваційними підприємствами : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / М. В. Одрехівський; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2010. - 40 c. - укp.Досліджено методологічні аспекти створення національної мережі рекреаційних інноваційних підприємств. Визначено підхід до побудови національної рекреаційної інноваційної системи як сукупності скоординованих регіональних рекреаційних інноваційних систем, які створено шляхом вбудовування в мережу рекреаційних інноваційних підприємств, що проводять маркетингово-орієнтоване управління. Запропоновано комплексну концепцію маркетинговоорієнтованого управління рекреаційним інноваційним підприємством, яку досліджено на загально-теоретичному, методологічному, аналітичному, процесному, організаційному, інструментальному, практичному рівнях і на рівні економічної ефективності. Наведено методологічні підходи до інтелектуалізації управління інноваціями за умов рекреаційного підприємства. Запропоновано інструментальні засади, механізми, моделі та методи маркетингово-орієнтованого управління процесами функціонування та розвитку рекреаційних, інноваційних підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА375893 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|