РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287742<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лялюк А. М. 
Маркетинг : навч. посіб. / А. М. Лялюк. - Луцьк, 2010. - 188 c. - (Посіб. та підруч.). - укp.

Висвітлено сутність, систему, класифікацію та сучасну концепцію маркетингу. Розглянуто процес функціонування маркетингової інформаційної системи, критерії кон'юнктури ринку, методи та засоби конкурентної боротьби. Охарактеризовано чинники, що визначають купівельну поведінку покупців. Розкрито особливості маркетингових стратегій. Увагу приділено рекламі та рекламній діяльності підприємтва, а також питанням, пов'язаним з маркетинговою політикою збуту та логістикою.

Освещены сущность, система, классификация и современная концепция маркетинга. Рассмотрены процесс функционирования маркетинговой информационной системы, критерии конъюнктуры рынка, методы и средства конкурентной борьбы. Охарактеризованы факторы, определяющие покупательную способность покупателей. Раскрыты особенности маркетинговых стратегий. Уделено внимание рекламе и рекламной деятельности предприятия, а также вопросам, связанным с маркетинговой политикой сбыта и логистикой.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725383 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського