Петруня Ю. Є. Маркетинг : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2010. - 351 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 30 назв. - укp.Висвітлено сутність, основні складові та концепції маркетингу, його функції. Описано основні види маркетингу, особливості споживчого та промислового маркетингу, джерела та види маркетингової інформації. Визначено основні напрямки й етапи маркетингових досліджень загального стану ринку, споживачів. Розглянуто питання сегментування та позиціювання ринку, маркетингову товарну, цінову політику, а також політику розподілу, комунікації, маркетингові комунікаційні інструменти, процес маркетингового стратегічного планування. Увагу приділено організації та контролю маркетингової діяльності. Освещены сущность, основные составляющие и концепции маркетинга, его функции. Описаны основные виды маркетинга, особенности потребительского и промышленного маркетинга, источники и виды маркетинговой информации. Определены основные направления и этапы маркетинговых исследований общего состояния рынка, потребителей. Рассмотрены вопросы сегментирования и позициирования рынка, маркетинговая товарная, ценовая политика, а также политика распределения, коммуникации, маркетинговые коммуникационные инструменты, процесс маркетингового стратегического планирования. Внимание уделено организации и контролю маркетинговой деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У010.357я73 + У9(4УКР)290-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА732704 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|