Турченюк М. О. Маркетинг : підручник / М. О. Турченюк, М. Д. Швець. - К. : Знання, 2011. - 318 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 32 назв - укp.Висвітлено теоретичні засади маркетингової діяльності. Увагу приділено концепціям маркетингового розвитку, організаційним структурам служби маркетингу на підприємствах, маркетинговим дослідженням ринку, а також товарній, ціновій, збутовій політиці підприємств за сучасних умов. Описано методи та засоби стимулювання збуту товарів і формування попиту на них. Проаналізовано канали поширення реклами, особливості тактики та стратегії планування рекламної кампанії підприємств. Подано інформацію про фактори сегментації ринку споживачів, моделі поведінки покупців на індустріальному ринку, етапи життєвого циклу товару, класифікацію товарних марок, види угод між виробником і посередником, основні функції оптової та роздрібної торгівлі. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА747697 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|