Балабанова Л. В. Маркетинг : підручник / Л. В. Балабанова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Вид. 3-тє, переробл. і доповн. - К. : КНЕУ, 2011. - 543 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 463-470. - укp.Висвітлено сутність маркетингу та його сучасну концепцію. Охарактеризовано маркетингове середовище, маркетингову інформаційну систему (МІС), маркетинговий інструментарій. Подано детальну інформацію про маркетингові дослідження, їх сутність, класифікацію, методи. Розглянуто поняття конкуренції, конкурентного середовища, методи конкурентної боротьби. Охарактеризовано маркетингову товарну політику, формування маркетингової цінової політики, комплекс маркетингових комунікацій. Значну увагу приділено персоналу служби маркетингу, організації маркетингової діяльності. Розкрито теоретичні засади програмувавання маркетингової діяльності, зокрема, питання стратегічного та тактичного планування. Наведено відомості щодо контролю маркетингової діяльності та його видів - стратегічного, тактичнгого, контролю прибутковості. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС52389 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|