РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287752<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балабанова Л. В. 
Маркетинг : підручник. Т. 1 / Л. В. Балабанова; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 347 c. - Бібліогр.: 171 назв - укp.

Висвітлено парадигму маркетингу, його сутність та сучасну концепцію, розкрито основні принципи та функції. Проаналізовано маркетингові можливості в контексті маркетингового середовища, маркетингової інформаційної системи, маркетингового інструментарію та маркетингових досліджень. Наведено визначення конкуренції, конкурентного середовища, конкурентних переваг і стратегій. Розглянуто комплекс маркетингу й управління маркетинговими можливостями в рамках товарної та цінової політики, політики розподілу та комунікацій. Охарактеризовано цілі, задачі та функції персоналу служби маркетингу, формування кадрового забезпечення та особливості його мотивації. Особливу увагу приділено управлінню маркетинговими зусиллями щодо організації, планування та контролю маркетингової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353038/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського