Балабанова Л. В. Маркетинг : підручник. Т. 2 / Л. В. Балабанова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - З-тє вид., переробл. і доповн. - Донецьк, 2011. - 391 c. - Библиогр.: 171 назв. - укp.Висвітлено комплекс маркетингу та особливості його управління. Проаналізовано маркетингову товарну, цінову політику, політику розподілу, комунікацій. Визначено задачі та функції персоналу служби маркетингу. Розглянуто питання побудови та вдосконалення організаційної структури управління маркетингом, стратегічного та тактичного планування, контролю маркетингової діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: В353038/2 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|