РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287754<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зозулев А. В. 
Маркетинг : учеб. пособие / А. В. Зозулев, Н. С. Кубышина; ред.: С. А. Солнцев. - К.; М., 2011. - 421 c. - (Высш. образование XXI в.). - Библиогр.: 108 назв. - рус.

Рассмотрены основные положения теории и методологии маркетинга. Раскрыты особенности маркетинговой стратегии предприятия, связи маркетинга с другими направлениями экономической науки. Уделено внимание вопросам сегментации рынка, рыночного позиционирования, брендинга, товарной политики, маркетингового ценообразования, международного маркетинга. Дана информация о типах рынков и моделях потребительского поведения, маркетинговой стратегии распределения товаров на рынке, особенностях управления маркетингом на внутреннем и зарубежных рынках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735401 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського