Микитів О. Ю. Менеджмент видавничої справи в умовах глобалізації (на прикладі України) : автореф. дис. ... канд. наук з соц. комунікацій : 27.00.06 / О. Ю. Микитів; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2010. - 16 c. - укp.На підставі дослідження використання базових понять зі сфери сучасних масових комунікацій, загальної теорії менеджменту й інформаційно-комунікаційного менеджменту проаналізовано проблеми та перспективи формування видавничої сфери новітньої України в контексті глобальних і регіональних впливів на становлення та розвиток національної інформаційної сфери. Розглянуто вітчизняну видавничу діяльність як об'єкт інформаційно-комунікаційного менеджменту, а менеджмент видавничої сфери як різновид інформаційно-комунікаційного менеджменту. Розкрито особливості та проблеми набуття й інституалізації статусу (національного, регіонального, локального), типології та функції мас-медіа за умов глобальних перетворень у контексті балансування між інтересами збуту й іміджу та функцій засобів масової комунікації в системі соціальних комунікацій українського суспільства. Визначено основні критерії суспільно-політичної, соціально-економічної та культурно-освітньої парадигми інформаційної політики України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4УКР)8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА370159 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|