Дмитренко Л. А. Менеджмент і маркетинг у фармації : навч. посіб. / Л. А. Дмитренко, Н. П. Завадська, Н. М. Косяченко. - К. : Медицина, 2010. - 144 c. - Бібліогр.: с. 137-139. - укp.Розкрито значення менеджменту та етапи його розвитку. Наведено класифікацію організаційно-правових форм підприємництва, описано види підприємницької діяльності (ПД) та господарських товариств, порядок реєстрації ПД, особливості її планування, визначено соціально-етичну відповідальність у сфері підприємництва. Проаналізовано функції та методи фармацевтичного менеджменту, викладено основні положення фармацевтичного маркетингу, характеристику фармацевтичного ринку. Увагу приділено маркетинговій товарній, ціновій та збутовій політиці фармацевтичних підприємств і фірм, просуванню лікарських засобів на ринку. Раскрыты значение менеджмента и этапы его развития. Дана классификация организационно-правовых форм предпринимательства, описаны виды предпринимательской деятельности (ПД) и хозяйственных обществ, порядок регистрации ПД, особенности её планирования, определена социально-этическая ответственность в сфере предпринимательства. Проанализированы функции и методы фармацевтического менеджмента, изложены основные положения фармацевтического маркетинга, характеристика фармацевтического рынка. Внимание уделено маркетинговой товарной, ценовой и сбытовой политике фармацевтических предприятий и фирм, продвижению лекарственных средств на рынке. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-211.1я73 + У9(4УКР)306.952-212.1я73 + Р282кя73 + Р11(4УКР)26кя73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА732250 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|