Лагутін Г. В. Менеджмент і маркетинг : навч. посіб.: у 2 ч. Ч. 1 / Г. В. Лагутін, В. О. Поколенко, В. Б. Яковенко, А. В. Шпаков, Г. М. Рижакова; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2009. - 68 c. - укp.Розглянуто предмет, об'єкт, функції, принципи та функціональні типи управління. Розкрито зміст понять організації й управління, внутрішніх змін, операційної системи та місії організації, прийняття рішень в управлінні. Проаналізовано особливості стратегічного менеджменту. Запропоновано класифікацію цілей організації, наведено концепцію управління за цілями (результатами). Описано види комунікацій, визначено основні перешкоди ефективному комунікаційному процесу. Рассмотрены предмет, объект, функции, принципы и функциональные типы управления. Раскрыто содержание понятий организации и управления, внутренних изменений, операционной системы и миссии организации, принятий решений в управлении. Проанализированы особенности стратегического менеджмента. Предложена классификация целей организации, приведена концепция управления целями (результатами). Описаны виды коммуникаций, определены основные препятствия для осуществления эффективного коммуникационного процесса. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73 + У010.322 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: В351998/1 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|