РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000288458<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гончаров В. М. 
Методи діагностики при адміністративному управлінні стану маркетингової діяльності на підприємстві : монографія / В. М. Гончаров, В. В. Аронова, Г. І. Дібніс, М. М. Шевченко; Луган. нац. аграр. ун-т. - Донецьк : Купріянов В.С., 2011. - 219 c. - Бібліогр.: 194 назв. - укp.

Розглянуто проблеми забезпечення високого рівня маркетингової діяльності (МД) на сучасних підприємствах. Визначено особливості маркетингу як виду управлінської діяльності підприємств м'ясопереробної галузі (МПГ). Проаналізовано стан, тенденції розвитку та особливості МД підприємств МПГ. Увагу приділено питанням здійснення змін у МД в контексті розкриття сутності та змісту об'єкта зміни та управління даним процесом, зокрема інноваційного й адміністративного, на основі методу ситуаційно-процесної діагностики (СПД). Обгрунтовано методи діагностування ситуації, запропоновано формалізований підхід до оцінювання даних методів, алгоритм побудови методики СПД та підбору показників для її здійснення. Висвітлено стан МД на основі СПД підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.21-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738951 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського