Вартанян В. М. Методи ціноутворення: теорія і практикум : навч. посіб. / В. М. Вартанян, М. А. Голованова, С. М. Мельніков; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2010. - 224 c. - Бібліогр.: с. 218-223. - укp.Розглянуто механізми ціноутворення в маркетингу. Описано практичне застосування різних методів ціноутворення (витратних, ринкових і параметричних), необхідних для маркетологів будь-якого рівня. Зазначено, що одним із шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства є оптимальний механізм ціноутворення та встановлення факторів, які впливають на визначення ціни товару, а саме: рівень ціни реалізації безпосередньо визначає цінову конкурентоспроможність товару. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА738299 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|