РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000288718<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі : зб. наук. пр. та матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 трав. 2008 р., Полтава / ред.: М. В. Гриньова; АПН України, Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : Астрая, 2008. - 537 c. - (XV Кашир. читання). - укp.

Проаналізовано особливості планування національних перспектив розвитку природничої освіти у ВНЗ відповідно до європейських стандартів, роль внутрішнього моніторингу у підвищенні якості освіти. Висвітлено проблеми інтеграції вищої освіти України в ЄС. Викладено нові підходи до реформування змісту методики викладання природничих дисциплін (ПД) у загальноосвітніх навчальних закладах і ВНЗ. Описано інтерактивні методи навчання у формуванні прогностичних умінь учнів та впровадженні здоров'язберігальних педагогічних технологій, методику формування репродуктивного здоров'я учнів. Охарактеризовано методики забезпечення професійної компетентності викладача ВНЗ з проблем викладання ПД, формування моделі майбутнього вчителя ПД з адаптованими європейськими функціями для забезпечення його самореалізації, демократичності, конкурентоспроможності. Визначено соціальну компетентність як фактор успішної діяльності менеджера освіти, складові професійної компетентності викладача ПД у ВНЗ. Проведено моніторинг навчальної діяльності студентів під час формування функціональної компетентності. Розглянуто питання розробки схеми управління підвищенням кваліфікації вчителів в сфері розвивальних технологій на базі навчального закладу.

Проанализированы особенности планирования национальных перспектив развития природоведческого образования в ВУЗ в соответствии с европейскими стандартами, роль внутреннего мониторинга в повышении качества образования. Освещены проблемы интеграции высшего образования Украины в ЕС. Изложены новые подходы к реформированию содержания методики преподавания природоведческих дисциплин (ПД) в общеобразовательных учебных заведениях и ВУЗ. Описаны интерактивные методы обучения в формировании прогностических умений учеников и внедрении здоровьесохраняющих педагогических технологий, методика формирования репродуктивного здоровья учеников. Охарактеризованы методики обеспечения профессиональной компетентности преподаваталя ВУЗ по проблемам преподавания ПД, формирования модели будущего учителя ПД с адаптированными европейскими функциями для обеспечения его самореализации, демократичности, конкурентоспособности. Определены социальная компетентность как фактор успешной деятельности менеджера образования, составляющие профессиональной компетентности преподавателя ПД в ВУЗ. Проведен мониторинг учебной деятельности студентов при формировании функциональной компетентности. Рассмотрены вопросы разработки схемы управления повышением квалификации учителей в области развивающих технологий на базе учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725002 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського