Скворцова С. О. Методика навчання розв'язування сюжетних задач у початковій школі : навч. посіб. Ч. 2. Методика формування в молодших школярів умінь розв'язувати задачі певних видів / С. О. Скворцова. - О., 2011. - 154 c. - укp.Викладено теоретико-методичні основи навчання учнів розв'язування сюжетних задач. Наведено методику формування в молодших школярів умінь розв'язувати задачі певних видів: задачі на знаходження червертого пропорційного, на пропорційне ділення, на знаходження невідомих за двома різницями, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу, на одночасний рух назустріч або у протилежних напрямах, на одночасний рух в одному напрямі (навздогін і з відставанням), задачі на знаходження середнього арифметичного. Усі типові задачі класифіковано на групи за способом розв'язання: задачі, що містять однакову величину для двох випадків, задачі на процеси та задачі на знаходження середнього арифметичного. В межах кожної групи проведено дослідження задач через зміну ситуації задачі або зміну числових даних, або зміну шуканого, або інших характеристик. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1-352
Рубрики:
Шифр НБУВ: В353243/2 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|