Смірнова О. О. Методика формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі навчання декоративно-прикладного мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Смірнова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.Проведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Доведено, що педагогічний потенціал декоративно-прикладного мистецтва забезпечує формування всіх компонентів художньо-педагогічної компетентності вчителів образотворчого мистецтва. Апробовано систему критеріїв сформованості художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, виявлено три рівня його функціонування (творчий, реконструктивний, репродуктивний). Розроблено методику формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі навчання декоративно-прикладного мистецтва, яка реалізується шляхом цілеспрямованого впливу системи музейно-екскурсійної роботи за календарним циклом українських народних свят, мультимедійного забезпечення як фактора оптимізації переносу теоретичних знань на рівень практичних умінь, опанування студентами символізму візуальних знаків декоративно-прикладного мистецтва та методу художньо-педагогічних проектів. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ12 р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА375917 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|