Меджитова Л. М. Методичні засади педагогічної діагностики навчальних досягнень старшокласників з інформатики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. М. Меджитова; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 21 c. - укp.
Обгрунтовано вибір освітніх тестів як інструменту вимірювання успішності навчання та вибір математичної моделі для обробки й інтерпретації результатів їх застосування. Розроблено методику педагогічної діагностики навчальних досягнень учнів старших класів з інформатики для автоматизації обчислення числових показників. Запропоновано методику підготовки тестових завдань спільно з учнями та іншими фахівцями у віддаленому режимі за допомогою wiki-сайту "Освітні вимірювання: інформатика".
Шифр НБУВ: РА373763Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертаційДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"