Дікарєв О. І. Міжнародний маркетинг (на світовому ринку паливно-енергетичних ресурсів) : навч. посіб. / О. І. Дікарєв; Міжнар. акад. упр. персоналом. - К. : Видав. дім "Персонал", 2009. - 254 c. - укp.Розглянуто маркетингові стратегії на світовому ринку паливно-енергетичних ресурсів і практику їх застосування в паливно-енергетичному комплексі України. Охарактеризовано інструментарій міжнародного маркетингу (ММ) у стратегічній синергії. Розкрито джерела правового регулювання міжнародних трансакцій. Увагу приділено інформаційному забезпеченню ММ і сегментуванню міжнародного цільового ринку, стратегіям пошуку та виходу на зовнішні ринки, ціновим стратегіям в ММ, енергетичній дипломатії країн світу, зокрема в Арктиці. Рассмотрены маркетинговые стратегии на мировом рынке топливно-энергетических ресурсов и практика их применения в топливно-энергетическом комплексе Украины. Охарактеризован инструментарий международного маркетинга (ММ) в стратегической синергии. Раскрыты источники правового регулирования международных трансакций. Уделено внимание информационному обеспечению ММ и сегментированию международного целевого рынка, стратегиям поиска и выхода на внешние рынки, ценовым стратегиям в ММ, энергетической дипломатии стран мира, в частности в Арктике. Індекс рубрикатора НБУВ: У580-554-211.1 я73 + У583.056-211.1 я73 + У583.057-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА724111 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|