Ігнатова Є. М. Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / Є. М. Ігнатова, С. М. Мельніков, В. Л. Петрик, М. А. Голованова; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х. : ХАІ, 2011. - 119 c. - Бібліогр.: с. 118. - укp.Висвітлено теоретичні засади міжнародного маркетингу. Подано детальну інформацію про його міжнародне, соціально-культурне та політико-правове середовище. Розкрито суть, цілі та завдання міжнародних маркетингових досліджень. Увагу приділено стратегіям сегментації та позиціонування в міжнародному маркетингу, вибору зарубіжних ринків. Охарактеризовано моделі виходу фірм на зовнішній ринок. Проаналізовано особливості товарної політики в міжнародному маркетингу, політики розподілу на міжнародних ринках. Акцентовано на особливостях міжнародних маркетингових комунікацій. Розглянуто основні цінові стратегії на міжнародному ринку, особливості формування експортних цін. Значну увагу приділено сучасним проблемам розвитку міжнародного маркетингу, глобалізації економіки як головному чиннику розвитку міжнародної торгівлі. Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА751160 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|