Келембет Л. І. Модель навчально-виховного середовища / Л. І. Келембет // Нaша шк. - 2009. - № 2. - С. 25-28. - Библиогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто умови створення навчально-виховного середовища для розвитку дитини, її нахилів, здібностей й обдарувань в освітньому закладі. Визначено основні компоненти навчально-виховного середовища: просторово-предметний, соціальний, психодидактичний. Подано розроблену В. А. Ясвіним типологію освітніх середовищ, основними параметрами яких є "свобода-залежність" і "активність-пасивність". Діагностування рівня сформованості навчально-виховного середовища стверджує, що в експериментальних закладах простежується тенденція до формування регіонального освітнього середовища, розвивального за суттю. Висвітлено науково-методичний супровід експериментальної роботи, проведено моніторинг готовності керівників шкіл і вчителів до інноваційної діяльності, з урахуванням типу навчального закладу, напряму модернізації. Зазначено, що моделювання школи майбутнього знаходить своє відображення в стратегічному плануванні. Ключ. слова: навчально-виховне середовище, школа майбутнього, регіональне освітнє середовище, керівники шкіл Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2/3
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|