Хребтова Н. Р. Мотиваційний компонент у змісті підручників для початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. Р. Хребтова; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.Визначено структуру навчальної мотивації й охарактеризовано взаємозв'язки між компонентами. З'ясовано особливості навчальної мотивації молодших школярів, основні тенденції розвитку їх мотиваційної сфери упродовж навчання у початковій школі. Розкрито сутність мотиваційного компонента підручників для школи першого ступеня. Обгрунтовано методику аналізу мотиваційного компонента підручників, адресованих молодшим школярам. Запропоновано аналізувати підручники для початкової школи за такими напрямами: емоціогенність змісту навчального матеріалу, способи його дидактичної організації, дизайн навчальної книги. Стосовно кожного напряму виділено відповідні критерії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.215.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА379084 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|