Паустовська М. В. Навчання майбутніх учителів німецької мови усного монологічного висловлювання засобами театральної педагогіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. В. Паустовська; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2010. - 23 c. - укp.Розроблено методику навчання творчого монологу-розповіді (ТМР) майбутніх учителів німецької мови (НМ) з використанням прийомів театральної педагогіки (ТП). Відібрано прийоми ТП, які можуть бути ефективними для навчання ТМР майбутніх учителів НМ, а також запропоновано їх класифікацію згідно з рівнем творчості, необхідного для здійснення діяльності, передбаченої прийомом. Наведено лінгвістичні особливості, що є характерними для ТМР. Обгрунтовано три етапи навчання ТМР - на рівні фрази, включаючи рівень ЛО, на рівні міні-монологу та на рівні монологу. Розроблено підсистему вправ для навчання ТМР майбутніх учителів НМ з використанням прийомів ТП, яка включає чотири групи вправ - для формування фонетичних, лексичних, граматичних навичок монологічного мовлення, а також вдосконалення навичок і формування вмінь створювати міні-монологи, формування вмінь створювати ТМР та розвитку вмінь створювати ТМР. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.33 + Щ334.076.3 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА376945 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|