Навчання, виховання і розвиток обдарованої особистості: ретроспектива і перспектива : зб. наук. пр. / уклад.: О. М. Сергійчук; АПН України, Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди. - Переяслав-Хмельниц., 2010. - 171 c. - укp.Розкрито сутність, основні ознаки та прояви обдарованості на різних етапах вікового розвитку особистості. Проаналізовано досвід діяльності інноваційних закладів щодо навчання обдарованих дітей (ОД). Розглянуто проблеми формування інтернет-адиктивної поведінки особистості у процесі навчання. Охарактеризовано психологічні властивості когнітивних стилів у студентському віці. Розкрито актуальні проблеми соціалізації ОД. Увагу приділено осоливостям підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання тренінгових технологій у процесі навчання ОД, організаційно-науковому забезпеченню розвитку обдарованості в інтегративних процесах освіти та науки, вихованню лідерських якостей обдарованої молоді. Раскрыты сущность, основные признаки и проявления одаренности на разных этапах возрастного развития личности. Проанализирован опыт деятельности инновационных учреждений по обучению одаренных детей (ОД). Рассмотрены проблемы формирования интернет-адиктивного поведения личности в процессе обучения. Охарактеризованы психологические свойства когнитивных стилей в студенческом возрасте. Раскрыты актуальные проблемы социализации ОД. Уделено внимание особенностям подготовки будущих учителей физической культуры к использованию тренинговых технологий в процессе обучения ОД, организационно-научному обеспечению развития одаренности в интегративных процессах образования и науки, воспитанию лидерских качеств одаренной молодежи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 я431(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС50310 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|