Народно-інструментальне мистецтво на зламі ХХ - ХХI століть : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 25 берез. 2007 р., Дрогобич / ред.: А. Душний, С. Карась, Б. Пиц; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка, Львів. нац. муз. акад. ім. М.Лисенка. - Дрогобич : Посвіт, 2007. - 264 c. - укp.Розглянуто проблему вивчення цілісної теорії музично-виконавської майстерності. Викладено положення теоретичного музикознавства в контексті специфіки виконавського сприйняття музичних творів сучасних українських композиторів. Висвітлено творчість бандуристки Г. Менкуш у контексті розвитку кобзарського мистецтва України, методичні засади гри на бандурі Г. Хоткевича в сучасній педагогічно-виконавській практиці, становлення професійного бандурного мистецтва на Волині наприкінці ХХ - початку ХХІ ст. Проаналізовано особливості роботи над поліфонічними творами Й.С. Баха з учнями шкіл естетичного виховання, виконавські досягнення Львівської школи баянно-акордеонного мистецтва у 1990 - 2000 рр. Рассмотрена проблема изучения целостной теории музыкально-исполнительского мастерства. Изложены положения теоретического музыковедения в контексте специфики исполнительского восприятия музыкальных произведений современных украинских композиторов. Освещены творчество бандуристки Г. Менкуш в контексте развития кобзарского искусства Украины, методические основы игры на бандуре Г. Хоткевича в современной педагогическо-исполнительской практике, становление профессионального бандурного искусства на Волыни конца ХХ - начала ХХІ ст. Проанализированы особенности работы над полифоническими произведениями И.С. Баха с учениками школ эстетического воспитания, исполнительские достижения Львовской школы баянно-акордеонного искусства в 1990 - 2000 гг. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.3,2-3(4УКР)6я431(0)
Шифр НБУВ: ВА728132 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|