Макаров В. А. Наукові основи поліпшення курсової стійкості руху легкового автомобіля : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.02 / В. А. Макаров; Нац. трансп. ун-т. - К., 2011. - 38 c. - укp.Наведено теоретичне узагальнення наукових положень і методи, які дозволяють формувати функціональну курсову стійкість руху (КСР) легкового автомобіля (ЛА) за проектування АТЗ та його шин, а також під час експлуатації автомобіля, що забезпечує вирішення важливої прикладної проблеми підвищення безпеки руху АТЗ. Створено математичні моделі (MM) механічного руху ЛА. Встановлено, що для процесів дослідження та покращання КСР, в цілому, достатньо використовувати "велосипедну" MM, але обов'язково слід ураховувати взаємовплив бічних та поздовжніх сил. Запропоновано використання ММ для синтезу показників КСР ЛА, а також для аналізу означених показників за прогнозування КСР АТЗ, що експлуатуються. Надано методики діагностування та прогнозування КСР ЛА. Розроблено нові концептуальні принципи, моделі та методи, які дозволяють описати стаціонарний рух ЛА. Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА379362 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|