![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000291592<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Троян М. Ю. Науково-методичні основи управління просуванням на ринку промислових інноваційних продуктів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. Ю. Троян; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2010. - 21 c. - укp.Вдосконалено науково-методичні підходи щодо управління рівнем залучення промислового підприємства-споживача, з метою прогнозування поведінкової реакції споживача на комунікаційний вплив, а також для оптимізації розподілу бюджету просування машинобудівного підприємства між інструментами комплексу. Наведено підхід щодо формування комунікаційних ефектів. Доповнено класифікацію типів залучення підприємств-споживачів. Запропоновано систематизацію факторів формування рівня залучення підприємств-споживачів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-82-55 + У9(4УКР)421.52
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА371801 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|