Самаріна В. В. Німецькомовний рекламний дискурс: прагматичний, когнітивний та лінгвостилістичний аспекти : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / В. В. Самаріна; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2010. - 20 c. - укp.Вивчено текст і дискурс німецькомовної реклами. Лінгвокогнітивний, лінгвопрагматичний, лінгвостилістичний і синергетичний аспекти дискурсу реклами в їх єдності сприяють системному лінгвістичному опису феномену реклами, який відіграє значну роль у сучасній німецькомовній картині світу. Когнітивний аспект реклами відображений у текстових концептах і способах представлення знань у текстах. Текстові концепти представлені у вигляді фреймових схем. Когнітивні аспекти реклами реалізуються на прагматичному рівні, перш за все, в мовленнєвих стратегіях і способах обгрунтування рекламних тверджень. У первинній рекламі коди застосовуються тільки за імовірнісного обгрунтування тверджень, а у вторинній - за асоціативно-образного, імовірного, емпіричного, пресупозиційного. У синергетичному аспекті досліджено параметр порядку, який є фактором самоорганізації тексту та дискурсу реклами та встановлює відповідність між цілями реклами, її інструментарієм і результатом. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА377765 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|