Швець А. І. Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / А. І. Швець; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л., 2011. - 20 c. - укp.Розроблено теоретичні положення та практичні рекомендації, спрямовані на вдосконалення організаційно-економічного механізму регулювання рекламної діяльності в Україні. Подано визначення маркетингу та вдосконалено його змістову сутність. Простежено взаємозв'язки процесу маркетингових комунікацій, рекламного комунікаційного процесу та процесу розробки рекламної кампанії. Запропоновано організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні як взаємопов'язаної організаційної системи, що спрямована на вдосконалення державного управління на основі перебудови взаємовідносин між органами державної влади та суб'єктами рекламного саморегулювання. Обгрунтовано принципи державної політики в галузі реклами, що покликана усунути суперечності між дотриманням юридичних та особистих прав громадян, з одного боку, та вимогами економічного розвитку держави, що передбачає розвиток рекламного ринку, - з іншого. Запропоновано концепцію розвитку та регулювання рекламної діяльності, визначено інструменти регулювання рекламної діяльності за умов нестабільного економічного розвитку, напрями вдосконалення вітчизняного організаційно-економічного механізму регулювання рекламної діяльності з урахуванням досвіду зарубіжних країн. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА383939 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|