Ілляшенко Н. С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств : монографія / Н. С. Ілляшенко; ред.: Н. В. Лисогуб; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2011. - 191 c. - укp.Висвітлено проблеми управління промисловими підприємствами (ПП) на засадах інноваційного маркетингу (ІМ), визначено місце ІМ серед інших концепцій ведення бізнесу. Розкрито методологічні, теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження маркетингової та інноваційної діяльності, організаційно-економічні засади впровадження концепції ІМ в діяльність підприємств. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу, методичний інструментарій визначення напрямків розвитку ринкових особливостей ПП на засадах ІМ. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА746180 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|