РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000293384<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ілляшенко Н. С. 
Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств : монографія / Н. С. Ілляшенко; ред.: Н. В. Лисогуб; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2011. - 191 c. - укp.

Висвітлено проблеми управління промисловими підприємствами (ПП) на засадах інноваційного маркетингу (ІМ), визначено місце ІМ серед інших концепцій ведення бізнесу. Розкрито методологічні, теоретико-методичні та прикладні засади поєднання та взаємоузгодження маркетингової та інноваційної діяльності, організаційно-економічні засади впровадження концепції ІМ в діяльність підприємств. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу, методичний інструментарій визначення напрямків розвитку ринкових особливостей ПП на засадах ІМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746180 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського