Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000293388<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Данько Ю. І. Організаційно-економічні засади розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. І. Данько; Сум. нац. аграр. ун-т. - Суми, 2011. - 20 c. - укp.Систематизовано теоретичні підходи щодо сутності маркетингу в системі управління підприємствами. Обгрунтовано сутність поняття "аграрний маркетинг". Проаналізовано особливості маркетингу в підприємствах аграрної сфери економіки. Розглянуто методичні підходи до діагностики розвитку маркетингу. Дано організаційно-економічну оцінку передумов формування системи аграрного маркетингу регіону, проаналізовано роль складових маркетингу у забезпеченні стабільного функціонування сільськогосподарських товаровиробників. Проведено моніторинг стану управління системою маркетингу. Розраховано вплив окремих показників маркетингової діяльності на результативність роботи сільськогосподарських підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА379687 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|