Тарасюк С. В. Організаційно-методичні умови удосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Тарасюк; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2011. - 21 c. - укp.Вперше теоретично обгрунтовано організаційно-методичні умови вдосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю, які передбачають: творчу взаємодію педагогів у розв'язанні спільно визначеної науково-методичної проблеми, педагогічну діагностику, стимулювання педагогів до самостійної пізнавальної діяльності, здійснення інноваційних пошуків, співпрацю з науково-дослідними установами, проведення спільних наукових досліджень. Розроблено модель вдосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю, визначено критерії та рівні професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу. Вдосконалено методичні підходи до вивчення особливостей професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю. Уточнено рівні розвитку компонентів професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю. Подальшого розвитку набули положення щодо вдосконалення професійної діяльності педагогів за умов позашкільного навчального закладу та напрямів її оптимізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.355
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА386462 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|