Будяк Л. В. Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. В. Будяк; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 23 c. - укp.Досліджено особливості функціонування загальноосвітнього сільського закладу за сучасних умов. Проведено системний аналіз педагогічної теорії та практики, розкрито сутність інклюзивного навчання й окреслено шляхи його впровадження у загальноосвітньому сільському навчальному закладі. Визначно структурно-змістові особливості інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільському соціумі, визначено систему факторів, що забезпечують його ефективність. Із використанням системно-комплексного, особистісно орієнтованого підходів розроблено організаційно-педагогічені умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільській загальноосвітній школі. Обгрунтовано теоретичні засади освітнього ітегрування дітей з порушенями психофізичного розвитку. Проведено дослідження інклюзивних процесів у контексті взаємозв'язків педагогічного пізнання цього явища з соціальним, культурологічним, соціологічним і соціально-психологічними підходами до його усвідомлення й аналізу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч424(4УКР)714.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА372793 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|