Романовська О. О. Організаційно-педагогічні умови підготовки конкурентноздатного фахівця в інженерно-педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Романовська; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.Вперше обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, які сприяють підготовці конкурентноздатного фахівця в інженерно-педагогічному навчальному закладі (розвиток мотивації оволодіння професією на базі системи професійно-орієнтованих знань, уключення у професійно орієнтовану діяльність з метою розвитку професійних якостей і умінь, організація педагогічної рефлексії з метою формування конкурентноздатності майбутніх інженерів-педагогів). Виділено компоненти конкурентноздатності інженера-педагога: мотаваційно-когнітивний, особистісно-діяльнісний і рефлексивно-оцінний. Розкрито поняття "інженерно-педагогічна підготовка", "конкурентноздатність", критерії (мотиваційний, функціональний, рефлексивний) і показники рівнів (високий, середній, низький) готовності конкурентноздатності фахівця до професійної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381552 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|