РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000293675<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Янчева Л. М. 
Організація обліку витрат рекламної діяльності : монографія / Л. М. Янчева, В. І. Оспіщев, І. В. Нестеренко; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2009. - 164 c. - укp.

Висвітлено проблеми підвищення ефективності управління виробничими витратами підприємств рекламної діяльності України. Наведено науково-обгрунтовані рекомендації щодо удосконалення методик обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості рекламної продукції. Увагу приділено можливостям застосування сучасних інформаційних технологій і проблемам підвищення аналітичності облікових даних.

Освещены проблемы повышения эффективности управления производственными расходами предприятий рекламной деятельности Украины. Приведены научно-обоснованные рекомендации по усовершенствованию методик учета производственных расходов и калькулирования себестоимости рекламной продукции. Уделено внимание возможностям применения современных информационных технологий и проблемам повышения аналитичности учетных данных.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.10-803.81-148.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722622 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського