Янчева Л. М. Організація обліку витрат рекламної діяльності : монографія / Л. М. Янчева, В. І. Оспіщев, І. В. Нестеренко; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2009. - 164 c. - укp.Висвітлено проблеми підвищення ефективності управління виробничими витратами підприємств рекламної діяльності України. Наведено науково-обгрунтовані рекомендації щодо удосконалення методик обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості рекламної продукції. Увагу приділено можливостям застосування сучасних інформаційних технологій і проблемам підвищення аналітичності облікових даних. Освещены проблемы повышения эффективности управления производственными расходами предприятий рекламной деятельности Украины. Приведены научно-обоснованные рекомендации по усовершенствованию методик учета производственных расходов и калькулирования себестоимости рекламной продукции. Уделено внимание возможностям применения современных информационных технологий и проблемам повышения аналитичности учетных данных. Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.10-803.81-148.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА722622 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|