![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000293828<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Гончаров С. М. Освітній маркетинг : навч.-метод. посіб. / С. М. Гончаров, Г. І. Сапсай; МОН України, Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2010. - 252 c. - (European credit transfer system). - Бібліогр.: с. 248-249. - укp.Наведено основні поняття сутності маркетингу та його концептуальних положень. Розкрито характерні особливості маркетингу освітніх послуг у державних і комерційних ВНЗ, його функції, основні аспекти. Надано рекомендації зі створення служби маркетингу та підготовки програм розвитку ВНЗ за умов Європейської кредитно-трансферної системи навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) к94 + Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА739115 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|