РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000293828<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гончаров С. М. 
Освітній маркетинг : навч.-метод. посіб. / С. М. Гончаров, Г. І. Сапсай; МОН України, Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2010. - 252 c. - (European credit transfer system). - Бібліогр.: с. 248-249. - укp.

Наведено основні поняття сутності маркетингу та його концептуальних положень. Розкрито характерні особливості маркетингу освітніх послуг у державних і комерційних ВНЗ, його функції, основні аспекти. Надано рекомендації зі створення служби маркетингу та підготовки програм розвитку ВНЗ за умов Європейської кредитно-трансферної системи навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) к94 + Ч484(4УКР) к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739115 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського