РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000294043<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пілюшенко В. Л. 
Основи маркетингу : навч. посіб. / В. Л. Пілюшенко, Н. М. Ткачова, О. Є. Бурцева, Г. А. Радченко; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2010. - 309 c. - укp.

Розглянуто роль маркетингу в сучасному управлінні підприємством і маркетинговий підхід до дослідження ринку. Надано інформацію щодо складових комплексу маркетингу. Розкрито питання маркетингової товарної політики, засад маркетингового ціноутворення, маркетингову політику розподілу та продажу. Висвітлено комунікаційну політику в системі маркетингу. Розглянуто організацію, контроль і планування маркетингової діяльності.

Рассмотрена роль маркетинга в современном управлении предприятием и маркетинговый подход к исследованию рынка. Дана информация о составляющих комплекса маркетинга. Раскрыты вопросы маркетинговой товарной политики, принципов маркетингового ценообразования, маркетинговая политика распределения и продаж. Освещена коммуникационная политика в системе маркетинга. Рассмотрены организация, контроль и планирование маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.295 я73 + У010.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734230 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського