Пілюшенко В. Л. Основи маркетингу : навч. посіб. / В. Л. Пілюшенко, Н. М. Ткачова, О. Є. Бурцева, Г. А. Радченко; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2010. - 309 c. - укp.Розглянуто роль маркетингу в сучасному управлінні підприємством і маркетинговий підхід до дослідження ринку. Надано інформацію щодо складових комплексу маркетингу. Розкрито питання маркетингової товарної політики, засад маркетингового ціноутворення, маркетингову політику розподілу та продажу. Висвітлено комунікаційну політику в системі маркетингу. Розглянуто організацію, контроль і планування маркетингової діяльності. Рассмотрена роль маркетинга в современном управлении предприятием и маркетинговый подход к исследованию рынка. Дана информация о составляющих комплекса маркетинга. Раскрыты вопросы маркетинговой товарной политики, принципов маркетингового ценообразования, маркетинговая политика распределения и продаж. Освещена коммуникационная политика в системе маркетинга. Рассмотрены организация, контроль и планирование маркетинговой деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.295 я73 + У010.357 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА734230 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|