Теремко В. І. Основні засади видавничого бізнесу : навч. посіб. / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2010. - 136 c. - (Альма-матер). - укp.Розкрито сутність, особливості, суб'єкти й об'єкти видавничого бізнесу (ВБ). Розглянуто видавництво як соціальну-економічну організацію, а видавничу продукцію (книгу) як специфічний товар. Висвітлено вплив економічних законів і закономірностей на функціонування суб'єктів ВБ. Проаналізовано особливості визначення стратегічного потенціалу та конкурентоспроможності суб'єктів ВБ. Увагу приділено особистісним факторам успіху у ВБ. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА734744 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|