РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000294434<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Николайчук В. Е. 
Основы конкурентного маркетинга : учеб. пособие / В. Е. Николайчук. - Донецк : Ноулидж, Донец. отд-ние, 2010. - 514 c. - Библиогр.: 68 назв. - рус.

Освещены проблемы теории конкуренции и реализации конкурентного маркетинга (КМ) на практике. Раскрыты природа конкуренции и конкурентных рынков, анализ конкурентной среды, особенности использования инструментария конкурентной борьбы, проблемы вторжения и защиты рынков. Уделено внимание специфике вопросов корпоративных статусов субъектов рынка и их конкурентному поведению. Представлены основные законодательные документы, извлечения и выдержки из законов, указов и положений, определяющие и регулирующие систему конкуренции в Украине. Представлен глоссарий военной терминологии, применяемой в КМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5я7 + У9(4УКР)0-13я7 + У9(4УКР)211.1я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50673 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського