Ярмолюк О. Я. Оцінка ефективності інформаційного забезпечення маркетингової діяльності авіакомпаній : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / О. Я. Ярмолюк; Нац. авіац. ун-т. - К., 2011. - 18 c. - укp.Розглянуто питання вдосконалення теоретичних положень та розробки визначення форм щодо забезпечення результативності маркетингової діяльності авіакомпаній. Досліджено теоретико-методологічні та практичні, теоретичні засади формування ефективного комплексу (ЕК) маркетингових комунікацій (МК) вітчизняних авіакомпаній, його структуру та ефективність. Обгрунтовано, що синергетичний ефект МК виражається у застосуванні складових всього комплексу МК і відрізняється від простого додавання ефектів різних складових. Проаналізовано стан вітчизняного ринку авіатранспортних перевезень, розкрито процес створення ЕК МК авіакомпаніями, визначено тенденції та ефективність його розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-211.1 ф121
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381929 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|