Касьянова О. М. Педагогічна експертиза розвитку загальної середньої освіти регіону: теорія і практика : монографія / О. М. Касьянова. - Х., 2012. - 445 c. - Бібліогр.: с. 373-413. - укp.Висвітлено проблеми експертних досліджень у педагогічній теорії та практиці освіти. Розкрито сутність, особливості та генезис експертизи в освіті, теоретико-методологічні засади педагогічної експертизи, її роль та місце в розвитку регіональної системи загальної середньої освіти. Значну увагу приділено технології здійснення педагогічної експертизи в системі загальної середньої освіти регіону для його сталого розвитку. Наведено характеристику етапів технології даної експертизи, визначення проблеми, мети та завдань, а також виокремлення змісту експертної діяльності. Акцентовано на питаннях вибору та оцінювання експертів, комплектуванні та організації роботи експертних груп, а також на проведенні аналізу та узагальнення результатів експертної діяльності. Обгрунтовано організаційно-методичні умови та критерії ефективності педагогічної експертизи та практичні рекомендації щодо її реалізації в регіональній системі загальної середньої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА750118 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|