Волощук І. С. Педагогічне дослідження : навч. посіб. / І. С. Волощук; Ін-т вищ. освіти АПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2009. - 390 c. - укp.Розглянуто методологічні аспекти планування та виконання педагогічного дослідження й інтерпретації його результатів. Показано, що вірогідність результатів дослідження забезпечується насамперед однозначністю теоретичних позицій його автора, якістю вихідних положень, адекватністю методики, досконалістю інструментарію, коректністю кількісної й якісної обробки емпіричних даних. Зазначено, що перелічені характеристики утворюють систему, усі елементи якої в ідеалі мають взаємно доповнювати один одного, та за тим, як вони узгоджуються між собою, можна судити про якість виконаного дослідження. Рассмотрены методологические аспекты планирования и выполнены педагогические исследования и интерпретации его результатов. Показано, что достоверность результатов исследования обеспечивается прежде всего однозначностью теоретических позиций его автора, качеством выходных положений, адекватностью методики, совершенством инструментария, корректностью количественной и качественной обработки эмпирических данных. Определено, что перечисленные характеристики образовывают систему, все элементы которой в идеале должны взаимно дополнять друг друга, и по тому, как они согласовываются между собой, можна судить о качестве выполненного исследования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА733273 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|