Радзіховська Л. М. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. М. Радзіховська; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2009. - 20 c. - укp.Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями, якими є оволодіння студентами системою знань з питань діагностики та навчання таких школярів, формування умінь і навичок розв'язування задач шкільного курсу поглибленого вивчення математики, реалізація усіх етапів практичної роботи (виявлення, діагностика, організація навчання на уроках математики та позаурочний час) з математично обдарованими учнями під час педагогічної практики. Розроблено критерії (теоретичний, практичний, мотиваційний), показники та рівні готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями. Уточнено зміст і компонентну структуру поняття "готовність майбутнього вчителя математики до роботи з обдарованими учнями". Обгрунтовано теоретичні засади формування готовності майбутніх учителів математики до роботи з обдарованими учнями у процесі проходження педагогічної практики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + В1 р21 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА369135 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|